Vaken till morgon till kväll ...



min dag börja med att jag var i skolan till halv 9 - 3!
hade special hoppning i skolan idag och den lektionen sög typ kan man säga, lär mig ingenting nu känns de som. men hoppas de kommer mer sen!...
Skolan var galen som vanlig med Ankihh & jonas ! hhahaha^^

vid 3 tiden så kom sara och hämtade mig och vi åkte direkt till hennes hoppträningen! Hon tränar hos malin B.
Nisse är ju verkligen sjukt fin och sara rider jätte fint också, så det var riktigt kul att se hennes träna¨-- sen efter träninge var de köra hem nisse, sen flyttade vi saker, sen tillbaka till stallet och tog in henens två andra hästar. mockade & gjorde mat! 
Hemma vid 9 - halv 10.. Jag är pigg än faktiskt  tro eller ej!

men nu fryser jag massor så ska ta en varm dusch. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0