tankar snurrar

 sitter här nu på mitt rum och tänker på hur saker går till igentligen...
jag såg en film i går kväll och kan säga att den berörde verkligen mycket, den gick rakt in i hjärtat på mig och in i huvudet på mig. ja satt och grät mitt på natten helt själv och jag kunde inte sluta. Hemskfilm säger jag^^
Handlade om en tjej som har canser och har en helt underbar familj, man får se gjödje, hop & sorg..
Jag älskar såna här filmen men ja blir tyvärr helt förstörd efter ja sätt klart dom och det är inte så bra.  Men för jag nog blir så ledsen över denna film så är de nog för jag känner en som dog i canser för 3 år sen och jag saknar henne än.

R.I.P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0