Söndag...

Heej läsarna ^^ det var ett tag sen  själva jag skrev men så äre ibland men bilder kommer det ju iallfall^^ jag sitter här på mitt rum nu och  ska strax dra i min in till duschen innan vi ska äta. jag har städat hela mitt rum idag känner mig duktig! fast det enda som jag har kvar är garderoben och där kan jag säga att ja måste verkligen städa.. min kläder ligger hur som helst där inne.

Det som händer för mig idag blir allt stalljobbet! har insläppet idag och kvällsfodringen, kanske inte det roligaste men jag är faktiskt glad att jag har det på en söndag istället för en lörd. Söndagar gör man ju endå ingenting så? ...

men som sagt nu väntar ducshen på mig!









Ska köpa den när jag får mina pengar, behöver en varmtröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0