redan torsdag

Grymt bra låt..


Ingen Apu för mig idah men imorgon är jag äntligen där igen ^^
Min dag har verkligen inte vart något roligt tv, sova & tv igen ? det låter normlat va? Nää verkligen inte men får dock inte glömma berätta om vem som ringde mig i morse och väckte mig!
klokckan var runt 08:00? och hör min mobil vibbrera för fult på golvet så ja trycker av den, några min sneare så gör den samma sak igen. tar upp den och ser att de ringer, svarar och säger Mmh, vem är det som skrattar som bara den i örat på mig? jo ANKIHH^^ hon skratta som bara den och då börja jag med skratta så klart.
jag vakna upp bra i morse iallfall, log och skratta i mobilen (y)...

mitt ben är lite bättre idag och kan gå bättre, men gör ont än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0