Nu skolan!




Sitter här i skolan nu och har just nu en liten rast!... riktigt skönt med det säger jag^^
hela dagen har vi haft projekt tid och det har vi än och det är segt som fan... men det rullar på faktikst i våran grupp.
Jag går i skolan till kl 4 idag och det är jag väl inte så glad över, skulle bara vilja gå hem nu och få en fritid. Enda jag gör är att gå långa dagar i skolan nu & känner jag så längtar bara tills helgerna kommer!

Men har Ankihh brevid mig iallfall och då blir får man ett gotthumör, Tur man har henne i skolan säger jag bara. våra raser, ojoj!

men hörs senare för nu ska ja springa ner och köpa en stpr fett coca cola till mig looove♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0