måndag -. LEDIG!

Hellu läsarna!

jag har inte hunnit med att blogga så mycket och förlåt för de^^
det är iallfall ny vecka som man ska se fram emot och de gör jag faktiskt! vi har APU vecka och de betyder att jag har min praktik hos Sara Brink. Men hon skulle iväg idag och jag fick ledigt, riktigt nice att börja att vara ledig på första dagen, Men jag har inte legat i sängen och slappt^^ Utan gick upp imorse och tog hand om bebise, han var jätte fin verkligen älskar min ponny♥ sen vart det hem och tog en dusche, mensvärk!
efter det har jag faktiskt pluggat! tro eller ej men jag har gjort de. lämnade in min herbarium itid och allt. stolt fan!
men nu hinner jag inte skriva så mycket för jag ska iväg till issa och rida hennes 5 åriga D-ponny. supersöt är den ju!
men hörs senare. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0