HEMM IFRÅN FINLAND!

Kom nyss hem ifrån finland!
jag skulle ju ha åkt till mallorca men vart dock inte så, tråkigt allt men vi drog istället till finland och roa oss där^^ mycket trevligt där allt. Vi åkte kryssning till finlnad och stanna där en hel dag och gick på stan där, kläder, smycken & smink handlade jag där.  vi sov på båten i två nätter^^

Varför jag just inte åkte till mallorca var för det hände en olycka på arlanda, min pappa trampa snett och  ramlade i rulltrapan och slåg i huvvdet. min älskade pappa♥ åker utomalands senare.

bilder på båten & finland!








I finland


Cafét  vi stannade på











Deras fula spårvagnar!



Min pappi <3


Lille bror, på vägen hem!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0