Skoldag med Bebisen

Vart i skolan idag och haft med mig bebisen ditt!
han är ju världens finaste verkligen & snällaste att ha med, stjärnan♥
Vi hade först en föreläsning om matsmältingen och sen snackade vi om våran APU.
jag fick som uppgift som banbyggare idag med och fick allt på plats bra och så, får inte glömma mina älskade klasskompisar med som hjälpte till att flytta runt hinderna!

Ridpasset gick faktiskt bra, bara lite "hum" stark och självklart pigg & glad men jag gillar!
kan verkligen säga att jag har en ponny som älskar att hoppa och går verkligen in i det han gör finaste pojken``.



Bilden är ifrån en tävling när jag hoppar av..
jag får nog lite bilder av en klasskompis som heter Hanna & Jennie. men får se när jag får dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0