Uppe med tuppen!

Godmorgon folket!
idag äre söndag och jag verkligen hatar denna dag, för man har ingenting att göra´!
Men jag vart upp iallfall kl 8 och satt på hästen runt kl 9.!
Hopptränade och han var självklart så duktig, bäästa pojken!..
Efter riddpasset så kollade jag på syster när hon red dressyr på sin nya häst^^ mycket fina är dom tillsammans!..




I Lb- sista hindret i grunden!

Nu är klockan 12:20 och jag har redan städat klart mitt rum och ska strax färga mitt hår! YEES äntligen^^
vågar nästan inte vissa mig nu, de ser för jävligt ut, fyfasen!..
Och har min syster som färgar mitt hår, hon är ritkgit duktig att färga mitt tjocka långa hår som jag har!.. men gillar mitt hår ^^ -.... ibland!

Ni får se vilken färg det blir sen!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0