Två tjejer & 1 dag..





Tillbaka till skolan idag då!
Börja med att bästa pappa körde mig till skolan, fett kyss på honom^^
Haft projekt tid tills luchen var sen vart de clinic för Karina Möller, mycket bra allt!
sen umgås ja med Angelica "Ankihh" en stund efter skolan där och kan bara säga att folket som gick förbi fick ett lende på läpparna när dom gick förbi..
LIte efter halv 4 så träffade jag sofie och vi tog en runda på stan, min lilla muppbarn!
köpte en sak på stan också, visar det senare!

Hon vågar inte ens vara med på bild den lilla tönten♥





Kom hem vid 6 tiden och då var det dagas att dra sig upp till pollen^^
vart bara att jogga han för jag hade Ella idag med som syster är lite små sjuk,uschsuch! kan det vara jag som har smittat henne? Hhahahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0