två hjärtan....



Idag börja min dag med smärta men gick över helt och hållet sen under dagen, Guud så skönt!..
jag gick upp till stallet iallfall vid 2 tiden och mockade & fixade mat till båda våra hästar sen gick ja hem och käkade! mumms^^ syster hade lagat mat, toppen säger jag bara!

Sen upp vid 5 tiden och då var de dags för mig för första gången att rida systers häst Ella^^
Kan säga att syster har en fin häst verkligen, hon är ju bara 5 år än men kan mycket allt endå. jag tyckte hon var jätte trevlig att rida och kändes inte alls stor ut. så fiiin fiiin häst !♥ Syster tog bilder när ja red henne men får dom i morgon..

Sen var de dags att rida min lilla prins!
oh jag kan bara säga tre ord - jag älskar dig!
han var superfin, finns inte så mycket mer än att säga ♥




Det finaste jag har är du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0