Tävling - jobb som hästskötare


Första gånen jag inte har en tråkigt söndag kan man ungeför säga!
Hela min dag har gått i 1...
Först morognfodringen i stallet med syster, sen hem och käkade frukost och fixade orning mig till nya kläder och sånt... sen var det dagas att åka till Vikbolnadet där det var tävlingar för jag skulle hjälpa Sara när hon byggadebanorna + när hon själv skulle rida 1.30 klassen.
Så jobbade som hästskötare idag och hela dagen på vikbolnadet var jätte trevligt och roliga.
Sara & "Nisse" gjorde en jätte fin runda (:!

Var i mitt stall klockan halv 5 - 5 ungeför och tog hand om min lilla plutt och självklart vart ja så sugen att hoppa som ja sett så många idag.
Så drog fram ett hinder och kan säga min ponny var klockren fin idag!
älskar dig♥ 1.20 slutade ja på..



Sara & "Nisse" på bilden



Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt! Det är bara bra här med :)

2010-10-17 @ 22:27:19
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0