kanske är dags..

Idag har min dag vart mycket trevligt!
Först en heldag med syster på stan, o där vart de en påse hem! ( har dock inte handlar klart så kommer med senare i veckan) Men iallfall, vi möte systers killkompis billy istan bara så där och han hägde med oss i affärna vi gick i `` tog busse halv 4 hem!
När ja kom hem så träffa ja min underbara mamma & pappa och då käkade vi lite och så.

Sen var de inte mer än att gå upp till bebisen och fixa han för "tävling" i morgon!... Kan säga att de är en tränings tävling för mig! Min klubb här hemma har en tävling och det är massor söta barn/ ungdomar som ska rida där. men tänka hoppa två rundor i morgon för skojskull + för träning. kan alltid tränat på något nytt!

men kanske dags att sova nurå? börjar bli lite små trött så varför inte sova .. klockan är 00:19 och ska upp halv 8 imorgon!


På denna bild känner ja många!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0