Jag är tillbaacka

OjOJ vad dagarna går fort fram, en dagar kvar bara så är de höstlov! ..
jag är ledsen att jag inte har bloggat på tag, men har haft lite mycket att göra på sista tiden``
men jag lever som sagt och mår absolut bra och min fina ponny mår ritkgit bra.
Inte skriivit så mycket om honom sista tiden men han är finast som vanligt, Som i går var han extra fin^^ vilken fin vit ponny jag har. ska nog rida dressyr KM med honom men den är nästa månad .



Bilden är ca 1 år sen gamla - Foto Ankihh




Gårdagens dah! 

Min bassgrupp i skolan var och åkte till ett företag om natrubruk och frågade massor saker om det. Kan säga att ja måde illa när jag kom in där korna var.. fy vad äckligt det var men kalvarna var lite söta men nae skulle inte kunna jobba så där. Aldrig! Lite små känslig kanske? .Hhahah!





Gårdagens mat !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0