Igår!

Här kommer ett senare inlägg som jag skulle ha skrivit igår igentligen men jag var helt slut när jag kom hem, jag kände mig lite små sjuk och självklart trött... Men dagen börja med att åka till vreta skolan och där träffa vi 1-2:orna men det var mest 1:or.
Sara hade en igenomgång på tavlan med dom om avstånd på hinder och sånt, vad som är viktigt att tänka på när man är på en tävling plats och så!
Sen bygde vi banan och sen åkte vi hem vid lite efter 3 tiden och då var de dags att åka tills dressyrhoppet där hon har sina 3 hästar.

Jag red dressyr på Nisse och jag gillar den hästen verkligen, mycket fin verkligen & det är kul att sista på en häst som går 1.40 banor.
Sen tyckte sara att vi kunde byta häst en liten stund där så jag fick rida Ninni och hennes har ja aldrig ridit på &de är  en Grå storhäst som är också mycket fin som har gått 1.20 än^^ Henne travade & skrittade jag av.


Vad hemma vid 8 tiden och då var jag helt slut! jag la mig i soffan med en stor fiilt och kollade på idol förs jag börja somna. så då gick ja in och la mig! somnade dirkekt^^ klockan var då halv 9 bara! ..



Harlekin & jag på bilden! - vårna första tävling tillsammans ( LB på skogslotten )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0