Hästar under åren

Här kommer det lite hästar som jag haft under åren! Dock har ja inte hittar alla bilder på dom, men dom som inte finns med är Tintomara, Missan, Molle - ska leta fram bilder på dom så fort jag kan.^^





Tos Njord - D-ponny valak som jag tävlade i LB dressyr och upp till LA i hoppning^^  inkvalat till MSV men sålde honom precis då. Saknar denna fina ponny






She-J - B-ponny sto som jag tävlade Msv i hopping på och kvalde högre på.  Henne saknar man för mycket ♥

 

Munsbro Tony - C-ponny valak som jag hade ett tag för at hjälpa en sälja honom. Tävlade han upp till LA och sen hann ja inte starta han mer. Hade han bara 5 måander ungefär- Hade gått Msv A innan. kunde ha gått långt med denna.



Light Brigade - En storhäst som var 1.67 eller något. som hade gått 1.30 klaser i hoppnig. Tyvärr så hade jag henne inte så länge som hon var för "tung" riden för mig. Men 'tävlade henne upp till 1.10. Mycket fin häst !





Snow Storm -C-ponny valak som ja tävlade LA med och hade honom i 1 år



Top Q - C ponny valak som jag hade en några veckor bara, en jätte fin ponny som kunde blivit något men hade en skadda i "huvudet".





Harlekin - C ponny valak som tävlade upp till La med och kunde gått riktigt långt med honom men han "ville" inte sen.  Hade gått Msv A i danmark. Gick klockrent 1.40 hinder på träninge. Saknar att hoppa honom♥




Och just nu har jag den fina vita ponnyn som gör mitt liv lyckligt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0