En dah bara med hästar



Ledsen att jag inte har bloggat något på 1½ dag! ..

Min dah idag börja med att de spöregna och det var mörkt ute, kul att hösten är här då,NOOT!
jag ville självklart bara ligga kvar i sängen och inte alls åka till skolan och rida, men ja tog tag i kragen på mig och tog bussen 07:43! 
 
NFK

Fick rida en stor häst som heter Rowen! har aldrig ridit han och sett han en gång röra sig, ridpasset gick faktiskt helt okej bra som ja aldrig ridit hästen innan så får man vara nöjd.
Vi red mycket förvändgalopp och ridläraren sa att han hade det svårt med det, men tyckte att han var duktig allt! självklart hade han lite svåri Höger, men allt kan inte vara perfect


Rowen - bilden är ifrån deras hemsida



Min mamma är bääst♥
När jag kom hem ifrån skolan så berättar hon att hon var upp i stallet och fixade orning allt där uppe, hon mockade, gjorde mat , vatten & allt sånt till david!
Så enda hon sa jag hade kvar var att rida honom. Taaack så jätte mycket älska mammi!

Ridpasset med bäbisen

Red ute i paddocken i mörket igen med tända lampor som lysser upp hela, mycket bra!
Han var jätte fin som vanligt, men dock extra pigg så han ville dra iväg med mig på långsidan  engång,Bussssponny! Älskar honom!


Me & David i sommras!

Foto: Ankihh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0