Tillbaka

nu är jag frisk och mår allt bra ! äntligen och börjar sätta igång bloggen igen. jag fundera nästan ta bort den ett tag där men ja kör på.
Det är fredag och de betyder att man har APU^^ Jag gillar min praktik plats verkligen mycket! Ska snart in till stan och träffa Sara där och ska först åka och ta hand om hennes hästar sen blir de att åka till mjölby och bygga banan till tävligarna i helgen.
Jag ska tävla i morgon där så blir lite små skoj se banan innan.!

Har vart hos pollen i morse och red & fixa han fin tills i morgon♥
Ankihh följer med i morgon som hästskötare och har dock inte träffat henne på 2 veckor så blir riktigt kul att träffa henne igen..

men nu måste ja göra klart alla här hemma, packa klart allt som jag ska ha med mig till sara och så.
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0