HEMMA...

Nu är jag hemma i min lilla by igen!
har vart i vikingstad i två dagar och haft det jätte bra verkligen^^ Hela Familjen Westrin är toppen och alltid kul att träffa dom och prata med dom.
Jag har gjort mycket dom här två dagarna faktiskit`` Jag har hållt på deras hästar och ridit alla 4..

Första dangen så red jag ut på två av dom & lizza red dom andra två då så klart! sen dagen efter så red ja hennes två ponnyer. En c-ponny & en D-ponny! mycker fina är dom allt!

Vi har åkt till två hästbutiker också och vart istan!

dom hade fixat en sak som ja skulle få se.. jag  hade sett fram emot det kan man ju säga! allt kul att veta vad man får se, vad nu än var liksom! Så vi åkte utan för kumla och svängde in på en väg där det var massor hästhagar, tankarna gick runt & runt hela tiden, men till slut var vi framme!.

Vem fick ja se i hagen då? jo min bästa vänn som är finast av alla! Var ett år sen jag såg henne och glödje tårar kom. usch men härligt allt. Lizza fick självklart det med som hon hade henne nyligen också!..
Men lilla prinsessa var så himlas glad och måde så himlas bra. familjen som äger henne nu var trevliga att så hon har kommit rätt allt tycker ja.



                                           Du gör mig lycklig än ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0