:'/<3



Nu är min bästa vänn borta från mig :'/
allt känns som himlas tomt utan dig, att få träffat dig hela helgen har vart nog en va dom bästa helgerna!
jag minns första dagen när du kom, du satt och vänta på mig och jag kom ut från spårvagnen^^ vi båda sprang till varnadra och börja "skrika" sen värsta kramen. Sen båda dom här kvällarna och dagarna på stan SHIT!
Killarna som kom fram från tele och börja flörta med oss x'D! ..
eller killen från fönstret!?
Det jobbigaste som var nog när du åkte hem! vi satt och väntade på ditt tåg och sen följde jag dig, vi stog och kramade om varandra och där kom tårarna.
 
Det ja försöker komma fram är att du betyder allt för mig och jag saknar verkligen dig! du är den bästa`.
vi ses om 3-4 veckor igen och då är det allt sommar igen!
älskar dig min vänn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0