-

♥Sen uppdatering ! ..

igår:
 I går hopptränade jag på kvällen!
vi hoppade lite svängar och på andra sätt, han var verkligen sjukt fin allså! han är så jävla cool när han får sin stora galopp & är het, snacka om han lyssnar på mig vad jag vill göra. duktig pojke♥ Och på fredag ( allså i morgon ) så ska vi iväg och tävla. majpokalen^^ 
men innan hoppträningen så åkte jag och ankihh ner till min gamla skola och hälsade på Robert, det är verkligen den bästa matte läraren allså!
...

Men efter hoppträningen så träffade jag sofie och vi drog oss ner till ramunderhallen i söderköping där det var fotboll match (kvälls cup) och kan säga att man träffa på massor gamla vänner.
Kan säga att det "Blå laget " var ju bäst alls¨!
hoppas dom vann! .. jag och sofie kunde tyvärr inte kolla klart på finalen, så hoppas dom vann (:

USchusch på kvällen sen när jag kom hem! det åskade och blixtrade här + att de söpregna " / 
men hela dagen var verkligen lyckad.

puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0