Skolan- Tisdag

Heej hopp gummi snopp =D!
sitter i skolan nu och har långrast, fyfan vad segt det är kan man säga^^
men tur så har man bästa patty hos sig & sen har vi lilla jonas i samma rum.
min dag i skolan hittlas har vart riktigt bra faktiskt, umgås med patty ungeför hela dagen sen ringde ju felicia mig, och självklart kunnde ja inte hålla mig så berättade en lite hemlis för henne. (a) ^^

jag ska nog iväg klockan halv 3 för att möta syster tror ja ? annars bilr det att gå till 3, sen blir det stan och ska tillbaka till skolan medn mamma, min skola har något uppethus tror ja ? så lite saker som ska vissas är och jag är med i ett av filmerna ;D Niiice! .

Patty från nyår (y)


Där har vi mig & patty från nyår, snacka om att vi två förendrats lite sen i dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0