Tisdag

JOBBIG DAG!

heej alla söta bloggar, idag har min dag vart inte den bästa tror ja? ..
jätte trött på mogonen så känns som jag ville bara ligga kvar i sänge och sova + så hade ja mensvärk! men neejdå^^ jag gör orning mig till lite slapp kläder och pappa körde mig till skolan idag, Tack :)!

Kom till skolan och träffade alla folk där!..
Datakunskap först sen matte, luche & projket tid!

Projkettiden vart ju inte den bästa först, alla missförståg alla, usch! men det vart bra tillslutet som tur de...
men jag fick magsår så det gjorde så himlas ont så kändes som ja skulle spy där ett tag! ..
:'(
slutade klockan 3 och då gick jag till halvars och möte mamma & pappa där + att syster var där också!



Mem vad gör jag nurå`?
jag sitter och väntar på att mamma är klar med maten så vi kan äta och sen traska mig upp till stallet och ta hand om bästa david, sen ska ja slå en pling till felicia med ;D!

Nu är de bestämnt att hon kommer på fredag så bara 3 dagar kvar eller 2½ då ?!
ska bli så roligt att få träffa henne igen♥


Vädret är inte alls på top :/!.. fububblan allså..
bilden är inte heller den snyggaste men bjuder på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0