Thilda...

..Upp idagen !
shit vad jag är trött nu, har precis städat klart hela lägenheten här hemma! 
jag är hemma själv som sagt och då tänkte ja överaska min mamma när hon kommer hem, jag har bedat hennes och pappas säng + min lille brors, sen städa jag vardagsrumet, köket & hallen! är jag inte lite duktig då?. jag har också diskat! ..
så nu är allt jätte fint här hemma så nu hoppas jag att hon gillar de (:
Så nu är det bara nemo kvar som jag ska ut och gå med en stund i det fina vädret  & sen blir de fixa orning mig till min bror ikväll, vi ska grilla!

jag har redan vart i stallet, jag mockade & fixade maten till båda, jag var där uppe när dom var i hagen så går upp ikväll och borstar av dom och så.

men vad gör ni i detta fina vädret idag:)?
Grattis Jenny som fyller 17 idag med ``

Lyssnade på denna låt när jag städade (y) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0