Söndag? nej bara torsdag

hum en seg dag?
idag kan jag säga att jag inte har gjort så jätte mycket, utan mest legat i sängen och kollade på avatar filmen & datorn!
senare på kvällen så  traska jag upp till stallet och fixade orning honom in för tävlingen i morgon, taggad som bara den nu !
ska starta LB & LA, min första LA på honom ! men nu är han iallfall fin och vit.
men nu ska ja allt sova, har inte så mycket mer att skirva om idag.
hörs i morgon puss♥




Många sa att filmen var sjukt bra och blabla``
men ja känner att den inte var så jätte speciel, den var bra så inget fel med den så men kanske inte världens bästa film. det jag kan sätta ett + poäng på är att den var ritkgit fin gjord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0