rubrik?

Nu äntlligen börja de bli kväll, jag hatar ju verkligen söndagar så är ju enda man går och väntar på att de böjar bli kväll!
men idag har jag städat rumet och sen stallet^^ ja tror sa skrev att ja städade rumet förut men ajaj fick ni veta det en gång till.
David var iallfall mega in idag när vi red,  kan säga att de var ett hårt dreesyr pass! jag red igenom dressyr pogramet  två gånger som jag ska rida om två veckor! ska ha lilla hästexamen. men duktig pojke idag ♥


Men jag sitter nu iallfall och pratar med lite folk här på msn, men har fixat en som ska göra om min design nu och det blir ankihh (Y) (: vi ska snacka i morgon hur jag vill ha den. måste bara ta lite nya bilder på mig först. så det kommer strax upp en ny!

men hoppas ni haft en bra helg för det har jag haft, men nästa helg kommer bli bättre.!
skola i mörrn "/ men får träffa alla folk igen då. pusss



blir en gamal bild på mig och ankihh från 9:ans bal i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0