Onsdag!

Heeej
jag är verkligen ledsen att jag inte bloggat något idag men ja vart hemma från skolan idag och legat i soffan hela dagen kan man verkligen säga!
jag inte kunat rört mina ben, känns som dom var helt borta eller har var helt lam i dom "/ ..
så det värkte massor i dom så min dag har inte vart så jätte rolig, eller vad tycker ni ? ^^
så vill tacka min syster som tog hand om david idag (:

jag har iallfall haft min söta hund hos mig hela tiden,
mysspyss!




Men i morgon ska jag iallfall nog till "skolan"!
vi ska ju till Norrköpings HorseShow och jobba, ja hoppas verkligen att ja får stå på banan, mer roligare att se på då!
tävlingen är i åby så är ju inte så jätte långt att åka som tur så..
och de roliga är nog att hela klassen ska jobba där så får man träffa alla igen. har inte träffat dom sen föra veckan!..
och ja tror jag ska försöka vara duktig i morogn för jag ska nog allt gå upp och mocka & göra höpåsar till david innan ja drar till åby, så blir att gå upp klockan 6 ? busen går 5 i 8 till stan ..

hoppträning i morgon med !=D

Älskar min ponny <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0