onsdag- galen!

fybubblan vilken dah ja haft ! =O ..

När man kommer tillbaka till APU:n så blir dagen typ värst, har inte vart där på 3 gånger tror ja? Nationella prov två gånger sen sjuk 1 gång!,.  =O!
men det började ju faktiskt riktigt bra och så, vi var snabba med allt i stallet, men sen efte lunche så vart allt USCH! .. de började åska och blixtra som bara den..
vi sprang och hämtade ledhästarna snabb sen skulle vi sätta ditt linan så ma kan släppa in resten av hästara . när jag tar i handtaget så flygger tråden upp på mig och samtiigt slår blixten ner brevid så den går in på tråden och ja får ström i mig "/ fybubblan vad ont de gjorde, stog och skaka som bara den efter! tur så hörde ankihh mig skrika^^
 I den linan ja höll i går de ingen ström i!

vädret höll på ganska länge så vill verkligen inte rida då, så jag gick hem och vila lite, somna så klart i sängen (a)^^dunder skönt!
jobbade på kvällen sen vid 7 - 8, sen red ja efter de!

Jaha min galna dag!,,^^



Bilden är i från vintras  & fotad av ankihh♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0