Morgon Hoppträning

Godmorgon, godmorgon =D

Idag var jag allt upp klockan halv 8, fy bubblan allså^^
men jag faktiskt ganska pigg sen när jag kom upp och hade fixat orning mig, tog cykeln ner till "byn", jag skulle ta ut pengar och så. tog bara 20 min - kvar fram och tillbaka, så jag var snabb !

Kom ditt lite innan halv 9 och då börja ja mocka och fixa mat sne borsta ja orning han!
tittade på första gruppen tränade, sen var de dags för mig ridafram..

Träningen : hoppade för lise idag och david var jätte duktig idag verkligen!
vi gjorde ungeför samma framridning tillsammans som vi gjorde i tors, vi red över bommar på en volt först i både trav & galopp! duktig där allt. mjuk och fin, men ibland vill han hoppa över dom här bommarna som ligger på marken. Hhah!
 sen hoppade vi hoppa på en 8:a och då hästen skulle lära sig komma rätt- landa i rätt galopp & hoppa på böjd spår! JÄTTE DUKTIG DÄR!
Sen började vi hoppa en bana, först hoppade jag en bana som var Lc-LB något mellan där. sen slutade ha med LA-Msv ^^

Duktig i båda runderna!<33

Tävling nästa helg! Lb+5 & LA ( LA ingår finalen i Div 1 )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0