Måndag kväll

Heey !

min dag ? hum vad ska man säga liksom?^^
i skolan så jobbade vi på som bara den för göra klart projektet och är ungeför klara med allt, riktigt skönt faktiskt men lite är kvar så lite fix så sitter allt på plats!.

sen efter skolan åkte ja hem vid halv 4 och när ja kom hem till lilla byn söderköping så gick ja ut med nemo en promenad! myssigt allt! vädret var ju så fint och varmt så varför inte?

Vid 5 var jag i stallet ch tog hand om finaste pojken då!
vi red över lite bommar som låg på marken, fått till läxa att rida över såna någon gånger i veckan!
daivd hoppade över bommarna först men nu börjar de bli sjukt mycker bättre och han kan galopper lugt över dom, Hum oftast:Dhahaha!




men vad gör lilla jag nurå? :)
jag ska strax lägga mig i sängen och se på Bridget Jones dagbok 2..
inte världens bästa film men jag vill se en forsättning på filmen, minns inte hur den sluta.
jag hade en tråkig kväll i går och då gick första filmen på tv så kollade på den då..
men ajaj !

godnatt på er och ja ska försöka krya på mig allt!..
ont i magen, halsen & förskyld!..(Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0