Kväll

Nu är de äntligen kväll !  ;D

just nu sitter jag och pratar med alla söta folk på msn och självklart är ena felicia :)!
saknar henne mycket allt! 4 veckor så ses vi i göteborg! längtar!

men vad gjorde jag innna jag satt mig här och tog en dusche ?
jo jag käkade kladkakan som mamma äntligen kom hem med och innan de så träffade jag ankihh! --
det var ett tag sen man såg henne så vi gick ut och gick en stund och vi traska ner till willys allt!
vi är allt för duktig!
Vi gick självklart in på willys och ankihh skulle köpa en liten godis ask till sin mamma, och ja köpte godis till mig själv (a)..  muums ! är man sugen så är man liksom!..


I morogn är man inte ledig mer "/
så i morgon blir de APU och kan väl säga att de är så där roligt, hoppas vi gör något skoj i mörrn!..
träffar ju ankihh i mörrn med så blir nog allt skoj trots allt, hahahah ^^

men nu ska jag kolla på en film och svulla i sängen (a)
godnattt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0