Grillat

Hejsan (:
sitter här nu och precis ätit hos bror!
det var allt folk där, vi var 9 st där och hade det allt trevligt^^
alla som var de hade jobbar kläder på sig för dom håller på fixar i brors hus! kan säga de blir svin snyggt.
kan fota sen när de är klart ;D...
jag hälpte dock inte till för ja inte måde inget bra så kom bara ditt och käka och sen gick jag hem igen, förlåt för de känner jag men kommer och hjälper till en annan dag (:

 Anders ( systers pojkvän)  & bror grillade på och maten vart bra (y)




" Ge mig en öl, så ska du att jag vaknar till"
bästa låten eller hur patricia ?

jag drack ej något då!


Bästa mamma köpte med sig godis hem till mig!
det är ju allt lördag idag så vrf inte slå till ;D?


Kommentarer
Postat av: Patricia

Ge mig en öl så ska du se jag vaknar till, ge mig en öl så gör jag vad du vill.... BÄSTA..MInnen <33

2010-05-16 @ 13:26:52
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0