Godmorgon

Söndag,söndag är det allt idag! .
jag vakna upp i systers rum som jag sov där i natt, jag kollade på en film på kvällen som vart helt okej, men ja somnade ju självklart på slutet av filmen, bra jobbat (y)! ..  Och syster sov hos sin pojkvän så man kan låna hennes tv då ;D

men vad händer för mig idag då`?^^
jag ska strax städa mitt rum och sen blir det allt knalla upp till stallet, david ska ta de lungt idag som vi tävlade i går. jag har hand om hillma också som syster går i skolan idag !  Så hillma skulle ja rida på.

Och ikväll blir de att åka till storebror och grilla lite tror ja mamma sa?.,, men får se hur det blir med den delen för jag har så sjukt ont i munen så kan knappt äta! "/ ..

men skiver mer sen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0