Godmorgon

Fybubblan allså!
syster väkte mig lite innan 7 och sen fick ja väcka felicia ;D..
kan säga att de var så där att få upp henne men de gick till slut!
nu undrar ni säkert varför vi gick upp klockan 7 men vi skulle gå upp och jobba (y)..

När vi kom upp till stallet så var de knappt några hästar i stallet! ,, snacka om skönt. ^^--¨¨´
vi var klara rätt tidigt idag och gjorde orning david precis efter så klara där upp nu.


Men vad gör vi just nurå? ..
jo jag sitter här och snackar med folk och felicia ligger och sover, hon var så trött att få gå upp så tidigt. hon är allt för söt :D
vi ska strax ut och gå kanske? eller springa :D? undra om ja får med henne till de!

sen blir de iallfall gå och kolla på fotboll.



Hon ser inte detta nu när ja skriver nu för hon  ligger och sover men hon är verkligen den bästa vännen som finns, att få träffat dig hela denna helg har fått mig må bra och nu blir de bara mer minnen med dig!..
Du är min lilla diva allt och kommer alltid vara min bästa vänn vad som än händer.
Som tur så kommer jag komma till göteborg om 3 veckor när vi slutat skolan då kommer jag vara där i 4-5 dagar nog. 
 
jag är lite glad att du inte hör mig nu som de rinner lite tårar ner,med de är för du betyder så mycket för mig och du åker snart. usch :'( ..
Älskar dig min vänn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0