Fredag - Tävling

kom nyss hem från tävlingen kan man säga, ska strax gå och duscha lite men tänkte berätta lite hur det gick^^

kom ditt  vid halv 8 och då gick ja besika ta han som gick självklart bra, sen gick jag banan.
när jag gick banan så fick ja ser att de var sjönk lera och vatten i hela paddocken, inte kul allså.
ja startade rätt tiidit så när jag kom tillbaka var de dags att släppa ut han.

LB- sjukt fin på framrideninge, underklaget där var jätte fint och så, gick in sen på banan och då kände ja att david ej gillade undeklaget där. så jag red väl lite dåligt i den klassen då.

La- första LA med honom då och han var superfin verkligen, dock han sjönk lite i leran och han tyckte de var rätt tungt där inne, så rundan vart helt okej tycker ja.

NFK nästa då och jävla ska vi visa dom för där är underklaget bra, redan kollat in(a)..

Star Of David ♥




blir två bilder på finaste ponnyn som ja fotade när vi kom hem, finaste <3
fler bilder kommer in senare där mickis ska skicka över. systemkamara ;)
pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0