fixa det !



Hellu ;)

hoppas allt är bra med er? 
med mig är det verkligen jätte bra och glad som sagt !
kom nyss hem från skolan och hade lilla häst examen och det gick verkligen jätte bra (y) ..

först fick man en häst utdelad, jag fick en c-poony jag aldrig ridit men alla andra fick en som dom har suttit på men ja vart så glad när jag fick den lilla söta saken.
sen var de dags att börja knoppa och sen visa häst vid hand, det kändes som de inte gick så bra, men sen när man fick betyget som var de inte så dåligt trots allt endå!

Sen var de dagas att rida dressyrprogramet, red fram ute fört och försökte hitta han så mycket ja kunde på den lilla korta tiden vi hade på oss, gick in sen på banan och verkligen hittade honom mer ja satt och vart fin, han är bara 5 år och brukar inte jobba på så mycket men ja tyckte om den lilla saken.
och sen när man ficl betyget på ridningen så kan man säga att jag fick verklige vara nöjd med det ja fick, nöjd med mig själv med.. (:



Men nu ska jag strax äta lite och sen blir de hoppträning på bästa ponnyn^^
Star of david

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0