-

Min dah idag har vart rätt okej faktistk eller kanske mer okej*?
jag har hunnit med rätt mycket idag som jag inte alls brukar göra!
så i först var de skolan, sen stan en stund- hittade en skolavslutings kläning som jag ska prova i morgon och förmodligen köpa.
sen vart de hem och åt, ut och sprang lite! sen ringde bellan och fråga om ja kunde hänga med henne ner till hennes fotbolls träning, så gjorde de allt.
sen vart de stallet och tog hand om david pojken, och vi joggade idag allt!


Och nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och väntar på att en vis person ska logga in^^
den är allt en lite segboll, hahah! 

ajaj nu har jag inte så mycket mer att säga, pusss♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0