vilken dag! ...

Min dag börja med att gå upp klockan 6 på morgoen (Y)! JIPPI eller NOOT.
jag kom till jobbet runt halv 7 och var klar där vid 10! kan säga att jag & min syster var riktigt snabba då, jag fixade orning allt med david fast red inte då! gick hem och käka frulle! och kan säga efter man har jobbat så tidigt så är de gott med frulle  ( frukost) ..

Runt halv 12 så tog jag bussen in till stan med angelicia och inne i stan vid södertull så väntade bea :)
vi gick och kollade runt i affärer! jag kom hem med lite kläder allt (a) ,, tyvärr har ja inga bilder på de än. kommer i morgon!
bea var tyvärr att gå sen runt 1, hon skulle träffa sin pojkvän, myssigt:) tss

Angelicia ja tog 117 bussen in till maxi och gick på stan där, hittade faktist två saker där inne.
jag åt på DONKAN IDAG MED :O=D !! mumms. inte gjort de på 2-3 månder! helt sjukt!! .
åkte tillbaka till södertull vid halv 4*? då hittade angelicia en sak så där, niice fan:D

hemma vid 5!
gick upp och red på david vid klockan kvart över 6! ..

david var mega fin som alltid <3


men nu ska jag allt sova!
jag 'är helt slut i kroppen, ska jobba i morgon med och ja mår inte alls bra nu :(! ..
GODNATT♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0