Måndag!,..

heey!

sitter i skolan här nurå och har självklart rast, sitter här med tjejerna så klart, men vi är ju bara tjejer i klassen eller vi har 3 killar här, hahah! kan tycka lite synd om dom ibland.

Igår kunde ja inte blgga för vi hate strömavbrott i hela söderköping och på landet runt.
kan säga att det var riktgit mökt över allt och fick panik allså :O ! .,, jag satt vid datan och tänkte precis blogga så försvann allt! inte skoj alls.
Vi hade ingen ström på 2½ timme sen orkade jag inte vänta mer så jag gick och la mig då, klokckan var 12 då!..

Men i går så var david fin men lite spring så fick hålla in han rätt mkt i början men slappna av till slutet och då gick de strålande! (y) ;D

Hoppade på hillma sen med, Shit hon har förendrats massor eller jag rider henne lite bättre kanske, jag kan ju hålla henne mer och få henne mer rak till hinderna!..
Men hon var fin.

men bloggar mer sen ;) tjadå<3

Fick bli en bild på mig & halle, har inga bilder på den här datan som det är skolans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0