Usch...


.... Jahhopp.!
Åkte hem från skolan idag vid 1 för ja måde verkligen piss, huvdvärk som den och feber (Y)..
När jag kom hem direkt så vart de ett varmt bad, sen vart de lägga sig i soffan och kolla på film, självklart så somna ja!..
Vakna vid halv 5 och åt lite då, sen skulle ja hänta min mobil som låg i mitt rum, tog den och la mig i sängen bara några sek, jag somnade då =O är ja inte heltt otrolig eller xD!!.
jag sov där tills klockan vart halv 8!.. bra jobbat thilda, kan ju säga att ja har feber så nu med. INTE SKOJ..

Och vad gör jag nurå?
jag ska nog kolla på någon film snart och vara lite social till mammi:)<3


finaste ponnyn är du allt<3





Avon Lee, TinTin & David  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0