Tors- ÅbY

Trött som vanligt på morgoen då min mamma väcker mig ! ..
självklart ligger ja kvar i sängen rätt länge, så kallt!
men inte för att missa bussen så fick ja dra på mig stallkläderna och sen typ springa till bussen, bra THILDA (Y) ..

Träffa dom go glada klasskompisarna på rece, tog sen åby bussen! ..
fick rida läraren häst idag, shit vad skoj det var verkligen! ,,snacka om häst!
det var lite halv svårt i början men hittade henne rätt snabbt och då gick de prima bra tycker ja, roligaste var att smala ihop henne så hon lufte dö fint medn höga ben och allt. mums på hästen allså ! =D

Mitt busskort funkade inte till stan så fick gå på gratis, sen när ja skulle till sörping så funkade de inte heller :( ! men hon som körde buss berättade att mitt kort är tasigt så fick gå till skolan i morgon och byta ut de ! Suck..

hur kommer lilla ja in till skolan i morgon? ..

Hopptränade på kvällen sen med bästa david, de var fälltränaclinic sak ? de var iallfall folk som kom och kollade på oss hur man red det och så! kan säga att lilla david pojken var taggad och tycktde det var svin skoj!
han var iallfall jätte fin så det är kul.

Älskar honom<3





Proudy- lärarens häst jag red på idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0