Söndag

HellU

Nu är jag hemma! jag åkte ju till bea i går med tjejerna och hade litee chillfest^^^kan säga att kvällen/ natten var riktigt nice, kvällen vart lyckad faktiskt.
Tack för en jätte trevlig kväll tjejer ! (:


På morgonen vakna jag vid 8 ungeför, jag och nannis brevid varandra, när ja vakna så sov ju hon så klart! .. efter en halv timme så tyckte ja det var tråkligt så ja börja sjunga- GOD MORGON, GOD MORGON ÄR DU RIKTIGT  VAKEN ÄN? typ flera gånger, så vakna hon då , tss!

Nannis och jag tog bussen till rece vid 11:20, sen tog vi spårvagnen till södertull, gick på stan en stund sen vid halv 1 så möte vi Jenny där inne.
vid 1 så åkte nannis hem så var bara jag & jenny kvar!
vi gick och bara chilla på stan helt enkelt, självklart kommer ja hem med två påsar (a)!
det vart


Ögonskugga & leggings

Tog bussen hem vid kvart över 4! ..
Och nu som sakt sitter jag och väntar på maten ska bli klar, muumms! sen blir de stallet :)! ..

Bilder kommer in vart efter, sladden vet du;)!

Bjuder på dom här två bildern! är EJ från helgen.

Me & Patty!..
nu har denna unge med kommit hem, äntligen! <3


Kommentarer
Postat av: Patricia

Aww, gumman, en tanke till mig, så snällt. Har saknat dig <3

2010-03-21 @ 23:33:28
URL: http://patriciatharning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0