Skolan - RAST

Hellu ;)

Här sitter jag i klassrumet med lilla ankihh då, vi sitter och chillar och faktist jobbar!
kan säga att det är bara jag och ankihh som lägger ner tid på detta projket! men vill man ha det bra så måste man allt de;)!, men vi har också emma som är duktig och hjälper till men hon är inte är just nu.

Vad händer resten av dagen för mig?
jag ska till stan skulle ja tro, sen blir det till stallet.
ska fixa david lite och så in för tävling på lördag!..


Sen kom jag på en sak jag måste göra! jag ska ladda på min mobil så jag kan ringa till en vis person

men vi hörs senare idag, puss♥



du får mig att le fortfarande <3

Kommentarer
Postat av: S O F I A -satsar till 100!

Jättefin blogg :O ;)



Läs om olika ridövningar och tips, få massor av update med roliga / fina bilder och filmer, tävlingar och mycket mer på en fullspäckad hästblogg ;D



http://sofiaelinab.blogg.se



Att titta skadar inte ;)

2010-03-02 @ 19:40:57
URL: http://sofiaelinab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0