Pluggat..

fyfan vad jag är duktig!..
har pluggat som fan hela dagen verkligen, har lämnat in två arbeten och sen pluggat på provet som vi har morgon som är Hästkunskap! .. har pluggat sen 11- 3 idag!..

Och nyss pratade jag med felicia i tele, inte så ovanligt kanske?..tss
men vi har alltid något nytt att berätta för varandra som sakt!

Nu är klockan 17:26 och ja väntar på mat som mamma lagar, hon är grym på laga mat ;)^!
sen blir de stallet och rida på bästa ponnyn, älskar verkligen min ponny♥

bjuder på bilden! 
 men är man inne i pluggande så orkar man inte bry sig hur man ser ut ;P





Min älskade nemo, han är så himlas söt tycker jag!
han sov hos mig i natt med, myspys<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0