Måndag

Hey !

Nu är lovet slut och det suger verkligen, jag vill verkligen åka till göteborg nu, men åker ditt om 2-4 veckor istället.
men Ajaj första skoldagen idag rå! inte så jätte märkvärdig, kan säga att jag var super trött på morognen när jag satt på bussen med angelica, sov lite dåligt inatt med, usch :/ !

När man kom till skolan så var det ju kul att träffa vännerna där verkligen, inte träffat någon av dom på helgen utan ankihh då. Vi började med ett nytt projket med, tror de blir rätt skoj faktiskt.
Idag valde vi valen vi ska ha i 2:an sen, jag tror faktiskt att jag får de jag vill ha.
jag var också duktig i skolan med! :O jag satt kvar efter skolan och plugga!


 Stallet sen!

hade båda hästarna idag med då;)! syster är allså sjuk så därför jag har henne.
jag skrittade barbacka på hillma, lite små mysigt så, och sen red jag dressyr pass på david idag med! kan säga att han var sjukt mkt finare idag.
när jag red idag med så fick jag höra av några stycken att han har blivit riktigt fin när jag rider han, kul att får höra de verkligen, Men jag tycker de är lite jobbigt att ta emot bra saker folk säger. (a)

får tacka ankihh med som mocka åt båda mina hästar, puss på henne =D

Klar i stallet vid halv 8, drog hem och byta om till myskläder!
sen vart det hem till ankihh och slappa framför tv och kollade på film^^ MEN inte vilken film som helst utan till världens bästa disney film Lejon Kungen. Allså första filmen! bästa allså^^ jag vet lite barsligt men vem bryr sig? inte jag!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0