Måndag kväll

Äntligen kväll =D!

min dag har vart ritkgit bra faktiskt, tycker att den har gått väldigt fort.. det var nästan som ja inte ville gå hem från skolan :O jag var helt inne i arbetet ja höll på med idag så tänkte aldrig vad klockan var.

men när jag kom hem så gick ja direkt till stallet och träffade bästa pollen, han lyser upp i mina dagar och en till med då (a)..
fixade orning allt i stallet och sen fixade ja han!
han var jätte fin idag på ridpasset, det är så skönt att få rida i hela ridhuset nu och de får man göra hela veckan! hur nice är inte de då;)?

men red mjukhet och avslappning rätt mkt, sen red vi med att länga stegen och korta.
han är GTYM som den!
Sitter och funderar om ja ska anmäla mig till dressyr tävligen är hemma klubben har, men då är frågan som ja ställer för mig själv.. vilken klass? Lc- Lb eller Lb-La :)?
Lc är så lätt men vad tycker ni:)?
han har tävlat upp till Lb i dressyr om ja minns rätt♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0