Lördag morgon!

Hellu nu är lilla jag vaken! ..
ligger i sängen här med nemo pojken, mysspys!
Kvällen var riktigt skoj i går och de får vi göra om allt  & så måste ja säga att de var två heta pojkar på spårvagnen i går, dom typ satt där varje gågn vi gick på en spårvagn X'D

Men jag har lite små stressigt idag eller kanske jag inte alls har men jag ska strax till stallet och ta hand om david pojken.
Sen blir de hem och fixa mig in för kvällen, ska hem till bea (:
hon ska ha lite chillfest allt, det som blir skönt är att de bara är tjejer hahah !

men nu måste ja knalla upp ifrån sängen och börja städa lite, ligger kläder på hela glovet känns de som (a)
men vi hörs sen puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0