Kvälls inlägg ( fredag )

Sorry att jag inte har bloggat något innan idag! men min dag vart rätt full..
Skolan först allt då, hade utvecklingsamtal!.. det gick jätte bra & är nörjd med mitt betyg i ridningen och sånt! ;D
sen var dagen rätt slapp, slutade halv 3 idag, hann med 3 bussen, skönt de! .. sen vart de allt gå till frisören, och jag vart väl helt okej nöjd! jag hatar att gå till frisan ALLTID!.. tycker de vart lite kort men hoppas de växer ut snabbt.
Men i mörrn blir de färga de! hum vilken färg tror ni allt vad de blir;D?



Stallet sen då!
red ut med david idag förs försts gången och han tycktr de var mega skoj verkligen, vi travade/ skritta bara då, kan säga att det är ritkigt skönt att snön är nästan borta och de börjar bli varmt igen!.. men tror att de ska rengna i morgon och sönf :(! suger de då, så därför man tog vara på fina vädret idag.

Kom hem vid halv 8 och då var de jätte god mat som mamma har lagat, hela famlijen runt bordet, myssiigt!

sen vart de tv på kvällen! men nu känns de som ja ska somna i här med datan i knät, usch usch! ^^
men ja säger godnatt här,puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0