Kolmården!

Hellu!
idag är det allt tisdag och jag fick ta en tidigare buss i morse, usch & suck verkligen! ...
ja trode ja skulle missa den men istället fick ja stå vänta på den i 10 min, bra de kanske? ,, men ankihh kom ju sen som tur!

Men idag var iallfall klassen på en föreläsning på kolmården!..
det var väl rätt helt okej i början, det var allt lite coolt att veta om det hon berättade men sen när man har hört massor om de hela dagen så vart man lite små trött på de, så sista halv timmen så kan jag ju säga att halva klassen sov! & då var klockan halv 3..,ja och bea somna typ på varandra. men vi lyssnade hela tiden så minns ju vad hon snackade om.

Bilder kommer !

Otur!

När jag och ankihh kom till rece så sprang vi tll 450 bussen men hann ej med den! SUCK...
så vi kollade när nästa gick och den gick ju inte förs om en timme igen typ! bra jobbat,.. så då skulle vi ta 45 istället, så vi vänder tillbaka ioch går till spårvagnen men den åker också iväg! ..
där står vi och vet inte hur vi ska göra då, men då kommer vi på att vi tar 113 bussen, det går ingen , SUCK IGEN.
Men efter 8min så kommer de en, hoppar på den och vi missar 45!
hoppar av vid södertull och får gå dö långt för att ta nästas bussen som var 450!..
hatar alla bussar!


Stallet!

gick till stallet vid runt halv 6 idag, hade så ont i magen så var tvungen att lägga mig i sängen ett tag bara slappna av xD tss
red på hillma idag faktiskt! hon var riktigt fin dag och vi red dressyr pass!
jag har henne hela vecka 12 också kom ja på så har två hästar denna vecka, syster åkter till flyinge med klassenm skojigt!:)
Red på bästa ponnyn idag med allt då, finast är han =D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0