KLAR!:D

Nu är jag klar med att vikatvätten =D!
tycker att jag är riktgit duktig idag som jag har städat hela mitt rum och fixat min kläder i garderoben och sen vikt massa tvätt, jag är DUKTIG eller vad säger ni?

ska upp till stallet sen och rida på david, ska nog allt skritta lite i skogen idag! tror de går att göra de nu, hoppas de iallfall.

och sen vid klockan 4 istallet så är de fika, det är några st som har flyttat från vårat stall som fixat de, lite myssigt men får se om jag ska allt gå ditt. får helt enkelt se :)
men nu ska jag iallfall lägga mig i sänge och bara chilla, lyssna på musik & snacka med folk på msn! (Y).

 Älskar disney !.. tsss
denna låt är verkligen fin tycker ja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0